Privacy by Design Privacy by Design zit bij ons in het bloed. Wij zijn van mening dat elk project met deze eerste stap moet beginnen, en dat
Het 5 stappenplan voor e-mailmarketing automation Het succes van marketing automation vereist een zorgvuldige planning en nauwkeurige uitvoering. Mediascope ontwikkelt een projectie op basis van uw einddoelen.
Het heft in eigen hand, het verschil tussen CRM, CMR en VRM? Er zijn verschillende manieren om meer informatie te krijgen van je klant. De afgelopen
Bereken de kosten van uw marketing communicatie E-mail is en blijft één van de meest lucratieve marketingkanalen. Er kansteeds meer waarde worden toegevoegd aan de klantreis, waardoor de klantervaring wordt geoptimaliseerd.
Bouw sterke relaties op met digitale transformatie Het opbouwen van sterke langetermijnrelaties met klanten is de topprioriteit voor elk bedrijf dat streeft naar meer omzet en snellere
De toekomst van het adverteren is afhankelijk van datagegevens Het woord Identiteit komt van het Latijnse woord ‘identicus‘ en ‘ficare’, ‘identiek maken’. Het concept van iets identiek
Een optimale klantervaring garandeert een hoge ROI voor geautomatiseerde e-mailcampagnes E-mail is en blijft een van de meest lucratieve marketingkanalen. Gegevens worden elke dag duidelijker en e-mailcampagnes
Hoe de ROI van automatisering van marketingcampagnes te meten Naarmate marketingorganisaties meer technologisch gedreven worden, vormen geautomatiseerde systemen voor het beheer van marketingcampagnes een essentieel onderdeel van
10 tips om de business te boosten met e-mail automatisering Laatst vroeg iemand mij om een aantal voorbeelden te sturen van mailings die geautomatiseerd kunnen worden. In