The Closed Loop is een gesloten circle van bedrijfs- en klantgegevens. Enerzijds, het bedrijf heeft een product en biedt dit aan. Anderzijds, de klant wil alleen hetgeen hij/zij al geselecteerd heeft. Door het (h)erkennen van de wens van de klant, kan een aansluitende propositie ontwikkeld worden en kan conversie flink verbeterd worden.
Mediascope combineert technologische toepassingen met effectieve communicatie. Dat is het fundament voor commercieel succes. Pas dan zijn de oplossing en de doelgroep goed op elkaar afgestemd.
Klanten weten wat ze kunnen kopen, terwijl bedrijven weten wie producten en diensten afnemen. Alleen via een persoonlijke benadering zijn mensen bereid eigen informatie over te dragen. En dan nog uitsluitend als het ze iets oplevert. Het is een ‘Closed Loop‘ van wensen van de klant en van uw bedrijf.
Mediascope biedt organisaties alle middelen om klanten te winnen of loyaliteit te bevorderen. Dit doen wij door de inzet van persoonlijke Cross- en Up Selling strategieën. Het resultaat is een verhoging van je traffic waardoor het aantal leads drastisch toeneemt. Bovendien levert het een verbetering van de conversie op waardoor campagnes nog effectiever ingezet kunnen worden. Mediascope combineert technologische toepassingen met effectieve communicatie. Dat is het fundament voor commercieel succes. Pas dan zijn de oplossing en de doelgroep goed op elkaar afgestemd.
Mediascope geeft u inzicht in uw bestaande gegevens en verrijkt ze als dat nodig is. Dit kan door middel van diverse oplossingen. Mediascope biedt organisaties alle middelen – technologie, content, CRM en loyaliteit en andere commerciële toepassingen – om optimale conversie te realiseren en om klanten te winnen, loyaliteit te bevorderen en voor persoonlijke cross- en upselling.
Het resultaat is verhoging van je traffic en conversie waardoor campagnes nog effectiever ingezet kunnen worden.
Bart van Dijk